WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI

Koszty wysyłki kurierskiej UPS lub DPD na terenie Polski

  • przedpłata – 18,00 zł
  • za pobraniem – z uwagi na personalizację produktów nie wysyłam zamówień w formie za pobraniem
  • odbiór osobisty – 0,00 zł – ul. K.E.N. 9/50, 37-450 Stalowa Wola

Koszty wysyłki zamówieniowa na palecie uzgadniamy indywidualnie.

strona-koszty-wysylki-flaga-polski

WYSYŁKI ZAGRANICZNE 

Realizujemy wysyłki zagraniczne firmami kurierskimi DPD, UPS, DHL, GLS, FedEx, Pocztex, InPost.

Aby obliczyć koszt wysyłki zagranicznej, skorzystaj z formularza zapytania na samym dole strony lub wyślij e-mail na sklep@fullsklep.pl

Do wyceny kosztów wysyłki zagranicznej należy nam podać:

  • kod pocztowy miejscowości / miasta,
  • nazwę kraju,
  • nazwę i ilość produktu, który chcą Państwo kupić (gabaryt i waga paczki mają wpływ na cenę przesyłki).
strona-koszty-wysylki-kula-ziemska
logo-ups-koszty-wysylki-150x70

Czas dostawy paczki na terenie Polski

Przykład: jeśli nadamy paczkę w poniedziałek to dostawy zamówienia spodziewaj się na 90% we wtorek.

Wszystkie paczki nadajemy standardową usługą, która zajmuje jeden dzień roboczy w większości lokalizacji w Polsce.

Godziny dostawy paczki

Kurier UPS dostarczają przesyłki w godz. 9:00-19:00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem

Jeśli będziesz nieobecny podczas próby doręczenia pod Twój adres, UPS może doręczyć paczkę do lokalizacji UPS Access Point® w pobliżu Twojego domu. Adres punktu otrzymasz na e-mail. Paczka będzie tam przechowywana do odbioru przez 10 dni kalendarzowych. Po upływie 10 dni kalendarzowych paczka zostanie zwrócona do Fullsklep.

Czy kurier UPS dzwoni na telefon przed przyjazdem?

Decyzja o kontakcie telefonicznym należy do kuriera doręczającego przesyłkę. Pracownicy firm kurierskich nie mają obowiązku dzwonić do odbiorcy, jednak coraz częściej to robią, aby potwierdzić swój przyjazd.

Telefon do kuriera

UPS nie udostępnia numeru telefonu do kuriera. W sytuacjach wymagających kontaktu z kurierem proszę się kontaktować z infolinią UPS, numer telefonu znajdziesz poniżej.

Śledzenie paczki

W każdej chwili od momentu przyjęcia paczki przez wybranego przewoźnika, możesz sprawdzić jej status. W dniu nadani paczki pierwsze statusy na stronach przewoźników są aktualizowane około godziny 18:00

Przesyłkę dostarczaną przez firmę UPS możesz śledzić za pomocą linku – kliknij tutaj.

Kontakt z UPS

Zawsze aktualne dane kontaktowe na stronie UPS – kliknij tutaj.

Infolinia UPS pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 20.00 oraz w soboty 8.00 – 16.00

tel: +48 22 489 48 77*

*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

logo-dpd-koszty-wysylki-150x70

Czas dostawy paczki na terenie Polski

Przykład: jeśli nadamy paczkę w poniedziałek to dostawy zamówienia spodziewaj się na 90% we wtorek.

Wszystkie paczki nadajemy standardową usługą, która zajmuje jeden dzień roboczy w większości lokalizacji w Polsce.

Godziny dostawy paczki

Kurier DPD dostarczają przesyłki w godz. 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku.

Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem to:

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. Po dwóch próbach, paczka trafia na 5 dni roboczych do najbliższego punktu DPD i dopiero stamtąd zostaje odesłana z powrotem do nas.

lub

Natomiast jeśli paczka zostanie dostarczona przez kuriera do punktu odbioru paczek, bo kurier DPD nie zastał Cię w domu, masz tylko 3 dni na odbiór paczki. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w podanym terminie, zostanie zwrócona do Fullsklep.

Czy kurier DPD dzwoni na telefon przed przyjazdem?

Kurier nie ma obowiązku dzwonić do nas, odbierając, lub dostarczając do nas przesyłkę. Jednakże zazwyczaj jest tak, że kurierzy zazwyczaj dzwonią, by doprecyzować termin dostawy.

Telefon do kuriera

DPD udostępnia numer telefonu do kuriera. Znajdziesz go w wiadomości sms lub e-mailu wysyłanym z systemu powiadomień DPD. W wyjątkowych sytuacjach można skontaktować się telefonicznie z infolinią, aby otrzymać nr telefonu do kuriera. Numer telefonu infolinii znajdziesz poniżej.

Śledzenie paczki

W każdej chwili od momentu przyjęcia paczki przez wybranego przewoźnika, możesz sprawdzić jej status. W dniu nadani paczki pierwsze statusy na stronach przewoźników są aktualizowane około godziny 18:00

Przesyłkę dostarczaną przez firmę kurierską DPD możesz śledzić za pomocą linku – kliknij tutaj.

Kontakt z DPD

Zawsze aktualne dane kontaktowe na stronie DPD – kliknij tutaj

Contact Center DPD Polska (Infolinia) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 – 14:00

telefon/fax: 801 400 373* lub 22 577-55-55*

*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora